Default Image

Tsjecho Reizen B.V. / Golf
Adres:
Zuidersingel 103a 2651 AH Berkel en Rodenrijs
E-mail:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon:
0031 (0)10-2781500
Fax:
0031 (0)10-2781501
http://www.tsjechoreizen.nl
Default Image

De navolgende bepalingen zijn door Tsjecho Reizen zelf vastgesteld.
Hierover heeft geen overleg plaatsgevonden tussen ANVR en Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg van de Sociaal-Economische Raad. Behoudens de in de voorwaarden zelf toegestane afwijkingen kunnen deze eigen bepalingen geen afbreuk doen aan de ANVR-Consumentenvoorwaarden en zijn uitsluitend bedoeld om de positie van de consument verder te versterken.

Reserveringskosten

Per reserveringsbevestiging brengen wij € 15,- reserveringskosten in rekening.

Alles via mail, snel en gemakkelijk

Tsjecho Reizen stuurt de benodigde documenten na boeking via e mail. Binnen een weken na boeking ontvangt u van ons een e-mail waarmee u inlogt, de factuur kunt bekijken en, indien gewenst, deze kunt afdrukken. Na ontvangst van de volledige betaling ontvangt u een week voor vertrek een e-mail voorzien van inlognaam en pincode. Hiermee kunt u uw reisbescheiden via mail ophalen. Indien u deze mogelijkheid eerder wenst dan verzoeken wij u dit bij boeking te melden. Het is belangrijk dat u uw reisbescheiden voor vertrek goed doorleest! Indien de informatie op de voucher afwijkt van hetgeen u gereserveerd heeft dan dient u dit terstond aan Tsjecho Reizen kenbaar te maken.

Aansprakelijkheid activiteiten klanten

De klant is zich bewust van het feit dat deelneming aan activiteiten van lokale agenten, voor hem/haar als voor derden, alsmede voor zijn/haar goederen en/of goederen van derden- , risico’s voor schadeletsel, schaden en gevolgschade daaronder begrepen inhoudt - Deze risico’s zijn uitdrukkelijk voor eigen rekening.

Aansprakelijkheid van Tsjecho Reizen

Tsjecho Reizen tracht de plaatsbeschrijvingen/ accommodaties/ beschrijving van de ligging zoveel mogelijk op juistheid te controleren. Er kunnen zich, buiten haar medeweten, tussentijdse veranderingen voordoen waarvoor Tsjecho Reizen geen aansprakelijkheid kan aanvaarden. Tsjecho Reizen kan geen verantwoordelijkheid dragen voor situaties waar overmacht een rol speelt zoals b.v.: oorlogsgeweld, extreem slechte weersomstandigheden, bouwactiviteiten, natuurrampen en opgelegde verboden door overheid. Voor schade, verliezen en ongelukken tijdens de vakantie kan Tsjecho Reizen geen aansprakelijkheid aanvaarden. Tsjecho Reizen is niet aansprakelijk voor het niet goed uitvoeren van de huurovereenkomst, indien en voor zover de tekortkomingen in de uitvoering toe te schrijven zijn aan de huurder. Indien Tsjecho Reizen jegens de huurder aansprakelijk is voor derving van vakantiegenot, bedraagt in alle gevallen de vergoeding ten hoogste de huursom. Dit geldt ook indien de huurder schade lijdt in de uitoefening van zijn of haar beroep of bedrijf.

Vervoer

Tsjecho Reizen aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele gevolgen van eigen vervoer naar de bestemming. Voor een goede voorbereiding m.b.t. tot uw reis verwijzen wij u naar de anwb voor gedetailleerde informatie.

Brandveiligheid

De veiligheidsnormen liggen in het buitenland meestal lager dan die in Nederland. Wij dringen er bij onze accommodaties op aan te voldoen aan de recommandaties van de Europese Commissie op gebied van de brandveiligheid. Echter op de uitvoering hiervan kunnen wij geen invloed uitoefenen omdat wij afhankelijk zijn van lokale wetten en normen die van toepassing zijn. Hiervoor kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Werk in uitvoering

Het kan voorkomen dat er in de buurt van uw vakantieverblijf wordt gewerkt (bouwactiviteiten/weg op brekingen). Wij kunnen voor eventuele geluidsoverlast geen verantwoordelijkheid aanvaarden en zijn niet in staat zijn dergelijke werkzaamheden stil te leggen.

Infrastructuur

In Tsjechië is de infrastructuur nog niet vergelijkbaar met Nederland. Zo kan het voorkomen dat b.v. de toevoer van elektriciteit en/of water enige tijd te wensen overlaat. Hiervoor kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Vertragingen

Vertragingen kunnen ontstaan door het drukke (lucht) verkeer, stakingen, extra veiligheidscontroles, weersomstandigheden, technische redenen, te laat gearriveerde medepassagiers etc. etc. Wij kunnen hier geen aansprakelijkheid voor aanvaarden, noch voor het evt. missen van aansluitend vervoer, afhalers en extra kosten. Bij het in ontvangst nemen van de tickets accepteert u de condities van de vervoersmaatschappij.

Energie en water verbruik bij huur van vakantiewoningen / appartementen (aanbod zie www.tsjechoreizen.nl)

Verbruik van water en elektriciteit is bij de prijs inbegrepen indien niet anders vermeldt. De kosten voor energieverbruik in Tsjechië zijn hoger dan in Nederland. Wees dus bewust met het verbruik van verwarming, warm water en verlichting! In gevallen van onnodig verbruik van warm water en elektriciteit kan de eigenaar in overleg om een toeslag vragen. Brandhout voor de open haard is meestal tot een bepaalde hoeveelheid gratis.

Verblijfsvoorwaarden

Gebruik van de accommodaties is uitsluitend voorbehouden aan de deelnemers die vermeld staan op de reserveringsbevestiging. Als dit niet het geval is dan kan verbreking van de huurovereenkomst het gevolg zijn waarbij recht op schadevergoeding niet mogelijk is. Evt. (huis)regels zijn onverbrekelijk onderdeel van de huurovereenkomst en dienen strikt te worden nagekomen. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat het in sommige accommodaties geheel of gedeeltelijk niet is toegestaan om te roken.

Waarborgsom bij huur van huis of appartement (aanbod zie www.tsjechoreizen.nl)

Huurders van woningen en appartementen dienen bij aankomst een waarborgsom te betalen. Voor accommodaties geschikt voor maximaal 10 personen bedraagt deze € 100,-. Bij betrekking van een accommodatie geschikt voor meer dan 10 personen dient € 200,- te worden betaald. Indien de huurder de borg niet betaald dan kan de accommodatie geweigerd worden. De waarborgsom dient betaald te worden in euro’s. Bij het verlaten van de woning wordt de waarborgsom, minus eventuele schade, aan de huurder terugbetaald. Bij constatering van schade heeft de eigenaar het recht dit schadebedrag te verrekenen. Indien de huurder zonder kennisgeving de accommodatie verlaat dan wordt de borg niet terugbetaald. Het is niet toegestaan de accommodatie on afgesloten achter te laten. Tsjecho Reizen is in geval van geschillen hierover geen partij en niet verantwoordelijk voor terugbetaling van de waarborgsom.

In uitzonderingsgevallen is het mogelijk dat Tsjecho Reizen bemiddelt in het terugvorderen van de borg. Hiervoor worden echter € 20,- adm. kosten in rekening gebracht.

Eindschoonmaak bij huur van huis of appartement (aanbod zie www.tsjechoreizen.nl)

Er wordt bij boeking van een vakantiehuis eenmalig € 50,- schoonmaakkosten gerekend (indien in prijslijst vermeldt). De accommodatie dient echter door de huurder in goede staat te worden gehouden en bij het einde van het verblijf te worden achtergelaten waarbij de volgende huishoudelijke werkzaamheden door de huurder dienen te worden verzorgd; keukeninventaris schoon opbergen, de open haard (indien van toepassing) legen, koelkast en diepvriesvak legen, inventaris op originele plaats terugplaatsen, vuilnisbakken legen en het huis netjes achterlaten. Indien bij de sleuteloverdracht blijkt dat de woning niet conform bovenstaande punten is achtergelaten dan kan de verhuurder € 20,- schoonmaakkosten in rekening brengen.

Toeristenbelasting

Hoewel er nog niet overal toeristenbelasting wordt geheven dient u er wel rekening te houden. Deze dient u ter plaatse te voldoen en bedraagt nooit meer dan € 1,-- per persoon per dag.

Huisdieren

Indien accommodaties een huisdier toestaan dan is slechts één huisdier toegestaan. Het meenemen van een 2e huisdier is op aanvraag. Tsjechië stelt bepaalde inentingen voor uw huisdieren verplicht. Raadpleeg hiervoor uw dierenarts. Huisdieren dient u altijd bij reservering op te geven. Het restitueren van betaalde gelden voor de hond, omdat deze bijvoorbeeld niet meegaat zal bij annulering niet geschieden. Indien de toeslag voor de hond niet in de prijslijst staat is de basistoeslag van € 35,- per week van toepassing.

Aankomst en vertrek vakantiehuizen en appartementen (aanbod zie www.tsjechoreizen.nl)

De woningen worden minimaal 7 nachten verhuurd. In het hoogseizoen van zaterdag tot zaterdag. Appartementen zijn per nacht boekbaar (m.u.v. hoogseizoenweken). Aankomsttijd van de woningen/appartementen is tussen 15.00 en 18.00 uur. Men dient de woningen/ appartementen te verlaten voor 10.00 uur. Mocht het niet mogelijk zijn om tijdens de aankomsttijd te arriveren dan dient u de accommodatieverschaffer hiervan tijdig op de hoogte te stellen. Indien u van deze aankomst dag en tijden op eigen initiatief afwijkt zonder de eigenaar hierover te informeren dan kunnen hiervoor kosten doorberekend worden. In het buitenseizoen is het eveneens bij woningen mogelijk van de zaterdag af te wijken door b.v. 10 dagen te boeken. Informeer naar de mogelijkheden.

Aankomst en vertrek hotels en pensions

De aankomsttijd van de hotels en pensions is na 14.00 uur. Men dient de hotels en pensions op de dag van vertrek voor 10.00 uur te hebben verlaten. Mocht het niet mogelijk zijn om tijdens de aankomsttijd te arriveren dan dient u de accommodatieverschaffer bijtijds op de hoogte te brengen. Het telefoonnummer staat vermeld in uw voucher.

Transferkosten

Voor alle reizen in dit programma is uw transfer, dus vervoer van de bus parkeerplaats of luchthaven naar de door u gereserveerde accommodatie v.v. niet inbegrepen in de reissom.

Reisdocumenten en reisbescheiden

U bent verplicht om te reizen met de benodigde reisdocumenten, uw rijbewijs en groene kaart. De reisbescheiden dient u goed voor vertrek te controleren. Heeft u vragen hierover, neemt u dan direct contact op. Mocht u uw vakantieadres niet kunnen vinden, neem dan contact op met Tsjecho Reizen. Tsjecho Reizen is niet aansprakelijk voor schade en/of kosten die het gevolg zijn van het ontbreken van (geldige) documenten.

Beschikbaarheid

De beschikbaarheid van accommodaties wordt dagelijks bijgewerkt. Voor fouten bij de invoer en verwerking van deze data zijn wij niet aansprakelijk. Mocht een accommodatie onverhoopt hierdoor toch bezet zijn dan wordt de boeking kosteloos geannuleerd. Wij bieden u uiteraard een alternatieve mogelijkheid aan.

Annuleren van vliegtickets

Voor het annuleren van bestelde vliegtickets geldt het volgende:
Annuleringskosten 100%.

Onderstaande punten van de reserveringsvoorwaarden maken eveneens onverbrekelijk deel uit van onze informatiepagina Tsjechië.

Toeslagen en kortingen

Veel hotels en pensions geven kinderkortingen. Kinderkorting is niet mogelijk in combinatie met andere kortingen en is alleen van toepassing, als kinderen op de kamer of in het appartement met 2 volwassenen verblijven. Wanneer een persoon gratis verblijft wordt er € 35,- administratiekosten in rekening gebracht. Over het algemeen dient u het kinderbedje zelf mee te nemen. De leeftijd op de dag van aankomst is bepalend. Kortingen die gegeven worden aan volwassenen en kinderen zijn niet van toepassing op halfpension toeslag. Bij reservering van een één persoonskamer is meestal een toeslag van toepassing.

Ligging woningen (aanbod zie www.tsjechoreizen.nl)

Veel van onze vakantiewoningen zijn geselecteerd op een landelijke ligging. In Tsjechië bestaat een dorp soms maar uit 5 of 10 huizen. Tevens kan het zijn dat uw mobiele telefoon niet overal werkt en dat de winkels niet altijd op loopafstand bereikbaar zijn. Indien niet anders vermeld kunt u direct bij de woning parkeren.

Interieur woningen/appartementen (aanbod zie www.tsjechoreizen.nl)

Alle woningen en appartementen zijn veelal eigendom van particulieren dus naar eigen smaak ingericht in de stijl van het land. De bedden zijn in Tsjechië vaak iets harder. Bij melding van bewoning van een verdieping of een gedeelte dan kan het overige gedeelte bewoond zijn door de eigenaar. Het kan nog wel eens voorkomen dat woningen voor westerse maatstaven wat eenvoudig zijn, in dat geval hanteren wij in de beschrijving de term standaard/eenvoudig. Bij een smaakvolle inrichting kunt u een leuke inrichting met spulletjes van de eigenaar verwachten. Een luxe en topbestemming is een volledig, naar westerse maatstaven, ingerichte accommodatie. In het algemeen is het aantal stoelen dat aanwezig is in de woning niet toereikend voor het maximaal toegestane aantal personen. Als er een TV aanwezig is, dan kunt u alleen Tsjechische zenders ontvangen. Bij TV met satelliet ontvangst kunnen ook Duitse en Oostenrijkse zenders ontvangen worden. Een sauna kan tegen een kleine vergoeding gebruik worden. De accommodaties beschikken uiteraard over sanitaire voorzieningen zoals o.a. toilet, douche en/of bad en wastafel.

De keuken is compleet ingericht echter de keukenbenodigdheden kunnen eenvoudig zijn. Het is mogelijk dat in een accommodatie een tweepits kookstel is in plaats van een vierpits. Een koelkast, gas- of elektrisch fornuis en servies goed is aanwezig. Indien er een koffiezetapparaat, waterkoker of magnetron aanwezig is dan wordt hiervan speciaal melding gemaakt. Appartementen zijn vaak uitgerust met keukenblok of kitchenette. Ze bieden geen gelegenheid om uitgebreid te kunnen koken maar volstaan voor een eenvoudige bereiding. Bij melding van woonkeuken: is de woonruimte en keuken gecombineerd. Bij melding van woon/slaapkamer: is de woonruimte en slaapruimte gecombineerd. Indien bij een accommodatie b.v. staat 5-7 personen dan betekent dit dat de woning ideaal is voor 5 maar slaapplaatsen heeft voor 7 personen. Als u iets mist meldt dit dan meteen bij de verhuurder of het sleutel adres. Hiermee voorkomt u dat een klein gemis uitgroeit tot een grote ergernis.

Beddengoed – Linnengoed bij huur vakantiehuis of appartement

Bij verblijf in een vakantiehuis of appartement dient u keukenlinnen zelf mee te nemen. Dekbedden/bedlinnen/dekens zijn aanwezig.


Hotels en pensions

Bedlinnen en handdoeken zijn hier aanwezig. Het kan voorkomen dat de wisseling van handdoeken niet iedere dag plaatsvindt. Wij adviseren u daarom enkele handdoeken zelf mee te nemen. Restaurant- of gezamenlijke ruimtes zijn niet 24 uur per dag geopend. U kunt bij de receptie of eigenaar informatie verkrijgen over de exacte openingstijden.

Verzorging

Logies - Verzorging van alleen logies.

Logies en ontbijt - De verzorging begint met het ontbijt op de tweede dag in uw hotel en eindigt met het ontbijt op de vertrekdag.

Halfpension - U geniet ontbijt en diner. Deze begint met het diner op de aankomstdag en eindigt met het ontbijt op de vertrekdag. Over het algemeen wordt er gebruik gemaakt van een keuzemenu.

Parkeerkosten

Diverse accommodaties beschikken over betaalde parkeergelegenheid voor de auto. Wij kunnen u echter geen exacte (c.q. bindende) informatie verstrekken met betrekking tot het bedrag, dat u dient te betalen voor het gebruik van een parkeerplaats. Deze kosten worden vastgesteld door de accommodatieverschaffer of gemeente en hierop hebben wij geen invloed. Parkeren geschiedt altijd op eigen risico.

Gebruik faciliteiten

Bij veel accommodaties kunt u gebruik maken van bepaalde faciliteiten zoals b.v. een zwembad, sauna, stoombad, fitnessruimte e.d. Dit wil echter niet zeggen dat deze faciliteiten 24 uur per dag geopend zijn en gratis beschikbaar zijn. Informeer altijd ter plaatse naar de mogelijkheden en openingstijden. Bovendien is het doorgaan ervan afhankelijk van belangstelling en evt. m.b.t. een buitenzwembad afhankelijk van de buitentemperatuur. Ook kan het voorkomen dat bijvoorbeeld een winkel of restaurant (nog) niet open is, om enige reden niet benut kan worden of dat faciliteiten na het verschijnen van deze brochure verkocht of verpacht zijn aan derden. Onze organisatie is niets aan te rekenen m.b.t. foto’s, folders en ander voorlichtingsmateriaal, voor zover door derden uitgegeven.

Vervoer golfbag
Indien u vliegt dan is per persoon het vervoer van 1 golftas met 14 clubs en een paar golfschoenen toegestaan. Hiervoor betaald u extra. Dit dient vooraf geregeld en gereserveerd te worden. Voor het vervoer van uw golf bag adviseren wij u een beschermhoes om uw clubs te doen. Het tarief van dit vervoer wordt door ons van te voren in de offerte meegenomen.


Uw starttijden
Starttijden reserveren is een enorme klus die wij u graag uit handen nemen. Overleg met uw reisgenoten hoe laat u wilt golfen en geef dit bij boeking aan ons door. Wij reserveren dan de starttijden die het dichtst bij uw voorkeur en in ieder geval tussen 08:30 en 14:30 uur (periode april - oktober) of 08:30 en 13:00 uur (periode november - maart) liggen. Starttijden die binnen deze marge vallen worden als acceptabel beschouwd en kunnen niet kosteloos gewijzigd worden. Houdt u er rekening mee dat voor sommige banen een toeslag geldt.

Ook buggy's kunnen wij voor u reserveren, maar nooit garanderen (ook indien op medisch advies) aangezien wij geen controle hebben op defecten, lege accu's of dubbele reserveringen. De buggy's dient u ter plaatse te betalen. Het niet kunnen spelen als gevolg van weersituaties, invallen van de duisternis en/of onderhoud geeft geen recht op restituties van greenfees.

N.B. Op steeds meer banen zijn soft spikes verplicht. Wij gaan ervan uit, dat u op soft spikes speelt.


Kennelijke fouten of vergissingen in de beschrijving of prijzen van de door Tsjecho Reizen aangeboden accommodaties binden Tsjecho Reizen niet.

Ondanks de grote zorgvuldigheid bij het samenstellen van onze website kunnen er fouten in voorkomen. Tsjecho Reizen stelt zich hiervoor niet aansprakelijk.

Foto presentatie internet

De bij de accommodaties geplaatste foto’s dienen uitsluitend om een idee te geven van de accommodatie en de omgeving. Omdat niet ieder appartement of hotelkamer gelijk is, kan het voorkomen dat de ter plaatse verkregen accommodatie afwijkt van de foto in de gids.

Default Image

ANVR-Reisvoorwaarden 2016 Geldend voor boekingen vanaf 1 april 2016.

Inhoudsopgave

Artikel 1. Inleiding

Artikel 2. Informatie van de reisorganisator

Artikel 3. Informatie door de reiziger

Artikel 4. Bevestiging/Herroeping door de reisorganisator

Artikel 5. Wijzigingen door de reisorganisator

Artikel 6. Hulp en Bijstand

Artikel 7. Aansprakelijkheid reisorganisator

Artikel 8. Rechten van de reiziger

Artikel 9. Opzegging door de reiziger

Artikel 10. Betaling

Artikel 11. Verplichtingen van de reiziger

Artikel 12. Klachten

Artikel 13. Geschillen

Artikel 14. Nakomingsgarantie

Artikel 1

Artikel 1 Inleiding

1.1. Deze reisvoorwaarden zijn van toepassing op reisovereenkomsten in de zin der wet die de reisorganisator sluit met een of meer reizigers.

1.2. Deze reisvoorwaarden kunnen tevens van toepassing worden verklaard op andere reisdiensten zoals accommodatie; autoverhuur; pendelreizen per bus. Dat dient dan expliciet in de aanbieding te worden vermeld.

1.3. De reiziger heeft het recht om binnen 24 uur na de totstandkoming van de reisovereenkomst deze zonder opgave van redenen kosteloos te herroepen tenzij dit recht in de aanbieding is uitgesloten door het gebruik van de term "definitieve boeking". Onder reiziger wordt in dit verband uitsluitend de hoofdboeker/aanmelder verstaan. De reiziger heeft geen herroepingsrecht in geval de reisovereenkomst wordt gesloten binnen 8 weken voor vertrek.

Artikel 2 Informatie van de reisorganisator

2.1. De reisorganisator zal vóór het sluiten van de reisovereenkomst bekend maken wanneer de reissom (volledig) betaald moet zijn. De reisorganisator kan een aanbetaling verlangen, de hoogte daarvan maakt hij vóór het sluiten van de overeenkomst bekend.

In geval van eigen-vervoerreizen naar hotels en pensions bedraagt de aanbetaling 20 % van de reissom.

In geval van eigen-vervoerreizen naar wooneenheden zoals vakantiehuizen, bungalows, appartementen, stacaravans, camping / staanplaatsen bedraagt de aanbetaling 30 % van de reissom.

Het restant van de reissom moet uiterlijk zes weken voor de dag van vertrek (bij eigen-vervoerreizen voor de aankomstdatum van het eerst geboekte verblijf) in het bezit zijn van de reisorganisator. Bij niet tijdige betaling is de reiziger in verzuim. Hij wordt daar door of namens de reisorganisator schriftelijk op gewezen en heeft dan alsnog de mogelijkheid het nog verschuldigde bedrag binnen 7 werkdagen te voldoen. Indien betaling ook dan uitblijft, wordt de overeenkomst geacht te zijn geannuleerd op de dag van verzuim. De reisorganisator heeft het recht om de daarvoor verschuldigde annuleringskosten in rekening te brengen. In dat geval zijn de bepalingen van artikel 9 van toepassing en worden de reeds betaalde gelden met de annuleringsgelden verrekend.

Indien de overeenkomst binnen 6 weken voor de dag van vertrek tot stand komt, moet terstond de gehele reissom worden voldaan.

De reiziger die niet tijdig aan een geldelijke verplichting c.q. uiterlijke betalingsdata jegens de reisorganisator heeft voldaan, is over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd. Voorts is hij gehouden tot vergoeding van in redelijkheid door de reisorganisator gemaakte buitengerechtelijke kosten.

2.2. De reisorganisator kan aan het sluiten van een reisovereenkomst de voorwaarde verbinden dat de reiziger een reisverzekering sluit en kan tevens bewijs daarvan verlangen.

2.3. De reisorganisator draagt geen verantwoordelijkheid voor algemene informatie in foto’s, folders, advertenties, websites en andere informatiedragers, als die door derden zijn opgesteld of uitgegeven.

2.4. Indien de aangeboden reis is opgenomen in een (internet) publicatie van de reisorganisator maken de hierin vermelde gegevens deel uit van de overeenkomst tenzij anders aangegeven.

2.5. Uiterlijk bij de totstandkoming van de overeenkomst zal de reisorganisator de wettelijk voorgeschreven informatie verstrekken. De reiziger is zelf verantwoordelijk om bij de betrokken autoriteiten de nodige aanvullende informatie in te winnen met betrekking tot paspoorten en visaverplichtingen en tevens tijdig voor vertrek na te gaan of de eerder verkregen informatie ondertussen niet is gewijzigd.

2.6. Bij vliegvervoer wordt de identiteit van de uitvoerende luchtvaartmaatschappij zodra deze bij de reisorganisator bekend is aan de reiziger bekendgemaakt, uiterlijk bij het ter beschikking stellen van de reisbescheiden. De definitieve vertrek- en aankomsttijden van vervoersonderdelen van de reis worden vermeld in de reisbescheiden.

Artikel 3 Informatie door de reiziger

3.1. De reiziger verstrekt tijdig voor het sluiten van de overeenkomst alle gegevens omtrent hemzelf en de door hem aangemelde reizigers die van belang kunnen zijn voor het sluiten of de uitvoering van de overeenkomst. Daartoe behoren in ieder geval zijn naam, adres en woonplaatsgegevens, gegevens medereizigers, mobiele telefoonnummer(s) en e-mailadres.

3.2. De reiziger vermeldt bijzonderheden die van belang kunnen zijn voor de goede uitvoering van de reis door de reisorganisator omtrent zijn eigen lichamelijke en geestelijke toestand alsmede omtrent de hoedanigheid of de samenstelling van de door hem aangemelde groep reizigers.

3.3. Indien de reiziger in zijn informatieplicht tekortschiet kan dit tot gevolg hebben dat deze reiziger(s) door of namens de reisorganisator van (verdere) deelname aan de reis wordt (worden) uitgesloten. In dat geval worden alle hiermee gemoeide kosten aan de reiziger in rekening gebracht.

3.4. De reiziger kan zowel om medische redenen als om andere redenen de reisorganisator verzoeken om het reisaanbod te wijzigen. De reisorganisator is niet verplicht aan een dergelijk verzoek gehoor te geven doch als hij dat doet is de reiziger verplicht de aan de wijziging verbonden kosten ten bedrage van € 50 te vergoeden buiten evt. annuleringskosten m.b.t. de oorspronkelijk geboekte bestemming.

Artikel 4 Bevestiging/Herroeping door de reisorganisator

4.1. De overeenkomst komt tot stand door aanvaarding door de reiziger van het aanbod van de reisorganisator inclusief de van toepassing verklaarde voorwaarden. Na totstandkoming van de overeenkomst ontvangt de reiziger zo spoedig mogelijk een bevestiging en/of een factuur.

4.2. De reisorganisator kan de reisovereenkomst binnen de in de aanbieding vermelde termijn opzeggen in geval het aantal aanmeldingen kleiner is dan het voorafgaand aan de boeking kenbaar gemaakte vereiste minimum aantal deelnemers.

4.3. Het aanbod van de reisorganisator is vrijblijvend en kan zo nodig door deze ook nog na aanvaarding door de reiziger van het aanbod en eventuele bevestiging door de reisorganisator, worden herroepen. Herroeping wegens correctie van fouten in de berekening van de reissom of van andere fouten is toegestaan. De herroeping dient zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 24 uur na de dag van aanvaarding te geschieden onder opgaaf van redenen. De reiziger heeft in dat geval recht op onverwijlde restitutie van eventueel betaalde gelden.

4.4. Kennelijke fouten en/of vergissingen binden de reisorganisator niet. Dergelijke fouten en vergissingen zijn – vanuit het perspectief van de gemiddelde reiziger – op het eerste gezicht als zodanig kenbaar of zouden dat moeten zijn.

Artikel 5 Wijzigingen door de reisorganisator

5.1. De reisorganisator kan de reisovereenkomst slechts wijzigen wegens gewichtige omstandigheden die hij de reiziger onverwijld meedeelt. De reiziger kan de wijziging slechts afwijzen indien zij hem tot nadeel van meer dan geringe betekenis strekt.

5.2. De reisorganisator kan de reisovereenkomst ook wijzigen op een wezenlijk punt wegens gewichtige omstandigheden die hij de reiziger onverwijld, d.w.z. zonder enige toerekenbare vertraging aan zijn zijde, meedeelt. De reiziger kan deze wijziging afwijzen.

5.3. De reisorganisator kan tot twintig dagen voor aanvang van de reis de reissom verhogen in verband met wijzigingen in de vervoerkosten (met inbegrip van brandstofkosten) of de verschuldigde belastingen en heffingen. Bij toepassing van deze bepaling geeft de reisorganisator aan op welke wijze de verhoging is berekend. De reiziger kan de verhoging afwijzen.

5.4. Vanaf de datum waarop de volledige reissom betaald moet zijn volgens de voorwaarden van de reisorganisator en ook daadwerkelijk betaald is, zal de reisorganisator – in afwijking van het bepaalde in lid 3 - de reissom niet meer verhogen.

5.5. In geval van wijziging van de overeenkomst op een wezenlijk punt doet de reisorganisator onverwijld de reiziger indien mogelijk een alternatief aanbod. Het alternatieve aanbod dient gelijkwaardig te zijn. De gelijkwaardigheid van alternatieve accommodatie moet worden beoordeeld naar objectieve maatstaven.

5.6. Na een afwijzing als in lid 2 en 3 bedoeld, kan de reisorganisator de reisovereenkomst opzeggen. De reiziger heeft recht op teruggave of kwijtschelding van de reissom of een evenredig deel daarvan indien de reis reeds ten dele is genoten. Ditzelfde recht heeft de reiziger ingeval hij terecht een wijziging die hem tot nadeel van meer dan geringe betekenis strekt heeft afgewezen.

5.7. A. Indien de oorzaak van de wijziging aan de reisorganisator kan worden toegerekend, komt de hieruit voortvloeiende schade van de reiziger voor rekening van de reisorganisator

B. Indien de oorzaak van de wijziging aan de reiziger kan worden toegerekend, komt de hieruit voortvloeiende schade voor rekening van de reiziger

C. Indien de oorzaak van de wijziging noch aan de reiziger noch aan de reisorganisator kan worden toegerekend, dragen partijen ieder hun eigen schade.

5.8. De reisorganisator is verplicht de reiziger te informeren over een wijziging in de vertrektijd. Als het gaat om de terugreis van reizigers die hebben geboekt voor uitsluitend vervoer en/of van wie het verblijfadres niet bekend is, zal de reisorganisator zich in redelijkheid inspannen om hen te informeren over deze wijziging.

Artikel 6 Hulp en bijstand

6.1. De reisorganisator is naar gelang de omstandigheden verplicht de reiziger hulp en bijstand te verlenen, indien de reis niet verloopt overeenkomstig de verwachtingen die de reiziger op grond van de overeenkomst redelijkerwijs mocht hebben. De daaruit voortvloeiende kosten zijn voor rekening van de reisorganisator, indien de tekortkoming in de uitvoering van de overeenkomst hem is toe te rekenen.

6.2. Indien de oorzaak aan de reiziger is toe te rekenen, is de reisorganisator tot verlening van hulp en bijstand slechts verplicht voor zover dat redelijkerwijs van hem kan worden gevergd. De kosten zijn in dat geval voor rekening van de reiziger.

6.3. Indien de reis niet verloopt overeenkomstig de verwachtingen die de reiziger op grond van de overeenkomst redelijkerwijs mocht hebben wegens omstandigheden die noch aan de reiziger noch aan de reisorganisator zijn toe te rekenen, draagt ieder zijn eigen schade. Voor de reisorganisator bestaat deze o.a. uit de extra inzet van menskracht; voor de reiziger bestaat deze o.a. uit extra verblijf- en repatriëringskosten.

Artikel 7 Aansprakelijkheid reisorganisator

7.1. De aansprakelijkheid voor schade die de reiziger lijdt, is beperkt tot driemaal de reissom tenzij de reisorganisator de dienst zelf verricht en/of als er sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid aan de zijde van de reisorganisator. De reisorganisator kan zijn aansprakelijkheid voor schade, veroorzaakt door dood of letsel van de reiziger, niet uitsluiten of beperken.

7.2. Een tekortkoming in de nakoming van een verbintenis die hem kan worden toegerekend, verplicht de reisorganisator mede tot vergoeding van ander nadeel dan vermogensschade, voor zover door die tekortkoming derving van reisgenot is veroorzaakt. Deze vergoeding bedraagt ten hoogste eenmaal de reissom.

7.3. Indien op een, in de reisovereenkomst, begrepen dienst een verdrag of een Verordening van de EU van toepassing is, kan de reisorganisator zich beroepen op een uitsluiting of beperking van aansprakelijkheid die dat verdrag of Verordening aan een dienstverlener als zodanig toekent of toestaat.

7.4. De reisorganisator is evenmin aansprakelijk indien en voor zover de reiziger zijn schade heeft kunnen verhalen uit hoofde van een door hem afgesloten verzekering, zoals bijvoorbeeld een reis- en/of annuleringsverzekering.

Artikel 8 Rechten van de reiziger

8.1. Indeplaatsstelling

8.1.1. De reiziger kan aan de reisorganisator verzoeken zich te laten vervangen door een ander. Daarvoor gelden de volgende voorwaarden:

-de ander voldoet aan alle aan de overeenkomst verbonden voorwaarden; en

- het verzoek wordt uiterlijk 7 kalenderdagen vóór vertrek ingediend, dan wel zo tijdig dat de benodigde handelingen en formaliteiten nog kunnen worden verricht; en

- de voorwaarden van de bij de uitvoering betrokken dienstverleners verzetten zich

Ingeval het verzoek niet kan worden ingewilligd, zal de reisorganisator dat met redenen omkleed aan de reiziger meedelen.

8.1.2. De aanmelder, de reiziger en degene die hem vervangt zijn hoofdelijk aansprakelijk tegenover de reisorganisator voor de betaling van het nog verschuldigde gedeelte van de reissom, de wijzigingskosten en de eventuele extra kosten als gevolg van de vervanging.

Indien er geen optie “flexibel wijzigen” is bevestigd aan de klant dan kan het verzoek, indien mogelijk, ingewilligd worden tegen € 30 wijzigingskosten

8.2. Reisbescheiden

8.2.1. De reisorganisator geeft in de bevestiging aan op welk tijdstip en op welke wijze hij de reisbescheiden aan de reiziger ter beschikking zal stellen. In de regel ontvangt de reiziger de reisbescheiden via mail uiterlijk 2 weken voor de vertrekdatum.

8.2.2. Indien de reiziger op het door de reisorganisator meegedeelde tijdstip, doch uiterlijk 5 werkdagen voor vertrek nog geen reisbescheiden ontvangen heeft, meldt hij dit onverwijld aan de reisorganisator of het boekingskantoor.

Artikel 9 Opzegging door de reiziger

9.1.

De reiziger kan de reisovereenkomst opzeggen. Doet hij dat dan is hij verplicht om aan de reisorganisator de schade te vergoeden die deze ten gevolge van de opzegging lijdt. Deze bedraagt maximaal eenmaal de reissom.

9.2. De reisorganisator kan deze schade fixeren op vaste percentages van de reissom afhankelijk van het tijdstip van opzegging. De zogenaamde annuleringskosten.

Standaard annuleringskosten
Indien een overeenkomst wordt geannuleerd, kan de reisorganisator de reiziger de volgende annuleringskosten in rekening brengen:
- bij annulering tot de 42ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling;
- bij annulering vanaf de 42ste dag (inclusief) tot de 28ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de 21ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 21ste dag (inclusief) tot de 14de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 14de dag (inclusief) tot de 5de dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 5de dag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de reissom;
- bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom.

Afwijkende annuleringskosten

Voor eigen-vervoerreizen naar wooneenheden zoals bungalows, appartementen, stacaravans en camping/staanplaatsen, zijn naast eventueel verschuldigde reserveringskosten de volgende annuleringskosten verschuldigd:
- bij annulering tot de 42ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: de aanbetaling;
- bij annulering vanaf de 42ste dag (inclusief) tot de 28ste dag (exclusief) vóór de vertrekdag: 60% van de reissom;
- bij annulering vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de reissom;
- bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom.

Indien een reis is samengesteld uit verschillende onderdelen, waarop verschillende annuleringsbepalingen van toepassing zijn, gelden per onderdeel de specifiek hierop van toepassing zijnde bepalingen. Deze worden vooraf aan de reiziger kenbaar gemaakt.

Deelannulering

Indien een reiziger uit een reisgezelschap zijn aandeel in een overeenkomst voor een gezamenlijk verblijf in een hotel, appartement, vakantiewoning of andere accommodatie annuleert, is hij annuleringskosten verschuldigd.

Als de grootte van het resterende gezelschap in de prijstabel voor deze accommodatie voorkomt, doet de reisorganisator aan de overblijvende reiziger(s) een bij de nieuwe groepsgrootte passend wijzigingsvoorstel voor dezelfde periode en in dezelfde accommodatie.

Voor de sub b. bedoelde reiziger(s) wordt de reissom gewijzigd conform de prijstabel.
Voor de betaling van de gewijzigde reissom zullen de normale betalingsregels gelden.

Indien het wijzigingsaanbod niet mogelijk is of niet wordt geaccepteerd, wordt de overeenkomst voor alle reizigers geannuleerd en zijn alle reizigers annuleringsgeld verschuldigd.

Het totaalbedrag van annuleringsgeld en gewijzigde reissom zal de totale reissom van de oorspronkelijke reizigers nooit te boven gaan. Een eventueel overschot wordt op de nieuwe reissom in mindering gebracht.

Buiten kantooruren
Annuleringen buiten kantooruren worden geacht te zijn verricht op de eerstvolgende werkdag.

In-de-plaatsstelling
In geval geen annulering plaatsvindt, maar de reiziger voor in-de-plaatsstelling kiest, is artikel 8 van toepassing.

9.3. De reiziger die de reisovereenkomst opzegt, is gehouden deze annuleringskosten te voldoen, tenzij hij aannemelijk maakt dat de schade van de reisorganisator lager is uitgevallen. In dat geval zal de reisorganisator deze lagere schade in rekening brengen. Onder schade wordt verstaan geleden verlies en gederfde winst.

9.4. Reizen naar een gebied waarvoor een door de Calamiteitencommissie van het Calamiteitenfonds vastgestelde dekkingsbeperking dan wel uitkeringsvatbare situatie geldt, kunnen door de reiziger vanaf 30 kalenderdagen voor vertrek kosteloos worden opgezegd of, indien mogelijk en gewenst, omgeboekt.

Artikel 10 Betaling

10.1. De reiziger die niet op het door de reisorganisator vermelde tijdstip (artikel 2.1) aan zijn financiële verplichtingen heeft voldaan is van rechtswege in verzuim.

10.2. Indien (tijdige) betaling uitblijft, wordt de reiziger aangemaand door of namens de reisorganisator en wordt hem een termijn gesteld van 14 dagen om alsnog aan zijn verplichtingen te voldoen. Als betaling ook dan uitblijft wordt de overeenkomst geacht te zijn geannuleerd per deze datum. De reeds betaalde gelden worden met de annuleringsgelden verrekend.

10.3. De reiziger die niet tijdig heeft betaald is over het verschuldigde bedrag vanaf de datum van verzuim de wettelijke rente verschuldigd .Voorts is hij na aanmaning gehouden tot vergoeding van de buitengerechtelijke incassokosten van lid 4.

10.4. De buitengerechtelijke kosten bedragen maximaal 15% over een reissom tot € 2500,--; 10% over de daarop volgende € 2500,--; 5% over de volgende € 5000,-- en 1 % over het meerdere. De reisorganisator kan ten voordele van de reiziger afwijken van genoemde bedragen en percentages.

Artikel 11 Verplichtingen van de reiziger

11.1. De reiziger is verplicht tot naleving van alle aanwijzingen door of namens de reisorganisator gegeven en is aansprakelijk voor schade veroorzaakt door zijn gedragingen. Dit te beoordelen naar de maatstaf van het gedrag van een correcte reiziger.

11.2. De reiziger die zodanig hinder of overlast oplevert of kan opleveren, dat een goede uitvoering van de reis daardoor wordt bemoeilijkt of kan worden bemoeilijkt, kan door de reisorganisator van (voortzetting van) de reis worden uitgesloten, indien van de reisorganisator in redelijkheid niet kan worden gevergd dat de overeenkomst wordt nagekomen. De hieruit voortvloeiende kosten komen voor rekening van de reiziger.

11.3. De reiziger is verplicht eventuele schade te vermijden en zo veel mogelijk te beperken.

11.4. Iedere reiziger dient uiterlijk 24 uur vóór het aangegeven tijdstip van vertrek van de terugreis zich van het exacte tijdstip van vertrek te vergewissen.

Artikel 12 Klachten

Tijdens de reis

12.1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst dienen ter plaatse zo spoedig mogelijk gemeld te worden zodat naar een oplossing kan worden gezocht. Daarvoor moet de reiziger zich – in deze volgorde – melden bij:

1. de betrokken dienstverlener;

2. de reisleiding of, als deze niet aanwezig of bereikbaar is;

3. de reisorganisator.

12.2. Indien de tekortkoming niet wordt opgeheven en afbreuk doet aan de kwaliteit van de reis moet deze in ieder geval onverwijld, d.w.z. zonder enige toerekenbare vertraging, binnen 24 uur telefonisch worden gemeld bij de reisorganisator in Nederland.

12.3. Als een tekortkoming ter plaatse niet bevredigend wordt opgelost, zorgt de reisorganisator voor de mogelijkheid om deze in de vorm van een klacht te laten registreren (klachtrapportage).

12.4. De reisorganisator zorgt voor informatie over de ter plaatse te volgen procedure, de contactgegevens en bereikbaarheid van betrokkenen.

12.5. Als de reisorganisatie niet in de gelegenheid is gesteld om te helpen bij het vinden van een passende oplossing, kan uw recht op een vergoeding worden beperkt of zelfs uitgesloten.


Na de reis

12.6. Als een klacht niet tot tevredenheid ten tijde van de vakantie wordt opgelost, moet deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden na afloop van de reis (c.q. de genoten dienst) of na de oorspronkelijke vertrekdatum als de reis geen doorgang heeft gevonden, schriftelijk worden ingediend. Indien beschikbaar voegt de reiziger een kopie van het klachtrapport daarbij.

12.7. Als de klacht de totstandkoming van een overeenkomst betreft, dient deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden na kennisname door de reiziger van de feiten waarop de klacht betrekking heeft, bij het boekingskantoor te worden ingediend.

12.8. Indien de reiziger de klacht niet tijdig indient, wordt deze niet in behandeling genomen, tenzij de reiziger redelijkerwijs geen verwijt treft.

12.9. De reisorganisator zal uiterlijk één maand na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven.

Artikel 13 Geschillen

13.1a. Als een klacht niet tot tevredenheid is opgelost, kan de reiziger uiterlijk binnen twaalf (12) maanden na de datum van de indiening van zijn klacht bij de reisorganisator of het boekingskantoor overeenkomstig art. 12.6 of art. 12.7, het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). De Commissie behandelt uitsluitend klachten van natuurlijke personen die niet handelen in de uitoefening van een beroep of bedrijf. 13.1b. De Geschillencommissie doet een uitspraak onder de voorwaarden, vastgelegd in het desbetreffende reglement. De beslissing van de Geschillencommissie geschiedt bij wege van een partijen bindend advies. Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd.

13.2. Alle vorderingsrechten verjaren één jaar na afloop van de reis (of, indien de reis geen doorgang heeft gevonden, één jaar na de oorspronkelijke vertrekdatum);

13.3a. De reiziger die geen gebruik wenst te maken van de in het vorige lid genoemde bindende adviesprocedure heeft het recht zich tot de bevoegde rechter te wenden.

13.3b. Het Nederlands recht is van toepassing op de overeenkomsten die op basis van deze reisvoorwaarden zijn gesloten, worden gewijzigd of aangevuld, tenzij op grond van dwingende regels ander recht van toepassing is;

13.4c. Uitsluitend een Nederlandse rechter is bevoegd van deze geschillen kennis te nemen, tenzij op grond van dwingende regels een andere rechter bevoegd is.

Artikel 14 Nakomingsgarantie

14.1. De ANVR staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen van de Geschillencommissie Reizen door haar leden, tenzij het lid het bindend advies binnen twee maanden na de verzending ervan, ter vernietiging aan de rechter voorlegt. Deze garantstelling herleeft, indien het bindend advies na toetsing door de rechter in stand is gebleven en het vonnis waaruit dit blijkt, in kracht van gewijsde is gegaan.

14.2. De garantstelling door de ANVR is beperkt tot € 10.000,-- per bindend advies. De ANVR verstrekt deze garantstelling onder de voorwaarde dat de reiziger die hierop een beroep doet, zijn vordering op grond van het bindend advies tot maximaal het uitgekeerde bedrag aan de ANVR overdraagt (cedeert) gelijktijdig met de honorering van zijn beroep op de nakomingsgarantie.

14.3. De ANVR verschaft geen nakomingsgarantie indien, voordat het geschil door de Geschillencommissie Reizen op zitting is behandeld en een eindbeslissing is gewezen, van één van de volgende situaties sprake is:

-aan het lid is surseance van betaling verleend; of

-het lid is failliet verklaard; of

- de bedrijfsactiviteiten van het lid zijn feitelijk beëindigd.

Bepalend voor deze laatste situatie is de datum waarop de bedrijfsbeëindiging in het Handelsregister is ingeschreven of een eerdere datum, waarvan de ANVR aannemelijk kan maken dat de bedrijfsactiviteiten feitelijk zijn beëindigd.

14.4. Voor toepassing van de nakomingsgarantie is vereist dat de reiziger daarop schriftelijk een beroep doet bij de ANVR (www.anvr.nl).

Golfreizen Tsjechië boekt u voordelig bij Tsjecho Reizen, dé specialist voor uw golfreis naar Tsjechië!
Onze golfreizen naar Tsjechië zijn zorgvuldig samengesteld op een manier dat uw reistijd zo kort mogelijk is en de tijd op de golfbaan zo lang mogelijk. De voor u geselecteerde golfbanen behoren tot de beste van Tsjechië en elk arrangement biedt een verscheidenheid aan uitdagingen.

Kant en klare reis naar Tsjechië boeken!
Maak een keuze uit ons aanbod golfreizen naar Tsjechië inclusief accommodaties, greenfees en met uitbreidbare opties zoals vliegtickets en autohuur. Onze samengestelde golfreizen naar Tsjechië zijn verrassend extra scherp geprijsd!    

Zelf uw golfreis naar Tsjechië samenstellen, dat kan!
Wij verzorgen uw golfreis naar Tsjechië tot in detail! Via golfreis op maat! kunt u ons uw wensen kenbaar maken en gaan wij voor u aan de slag!

Default Image

Stel je eigen golfreis naar Tsjechië samen:
Bij Golfenintsjechië.nl kunt u uiteraard zelf uw eigen golfreis naar Tsjechië samenstellen. Maak bijvoorbeeld uit de door ons gepresenteerde golfba(a)nen een keuze, informeer ons over de gewenste speeldata dan zorgen wij voor een dichtbijgelegen accommodatie presentatie aan uw adres. Wanneer u tenslotte tevreden bent over het persoonlijk samengesteld reisschema en de aangeboden accommodatie dan gaan wij zorgdragen voor de reservering daarvan. De ideale golfreis!

Default Image

Welkom bij Tsjecho Reizen, dé specialist voor uw golfreis naar Tsjechie.

Lees ook dit artikel over ons.

Tsjechië is door 60 internationale golfjournalisten uitgeroepen tot "Undiscovered Golf Destination 2007".

Tsjecho Reizen

Al sinds 1995 is onze reisorganisatie met succes actief en we mogen met trots vaststellen dat we zijn uitgegroeid tot dé vakantiespecialist voor Tsjechië/ Praag en Slowakije. Een positie die wij ons hebben verworven dankzij de vele trouwe en tevreden klanten voor wie wij ieder jaar een vakantie in zomer of winter mogen verzorgen. Ook de golfers onder u bieden wij graag de mogelijkheid om Tsjechië te ontdekken en u te laten genieten van onze ervaring!

Tsjecho Reizen en haar visie
Onze visie is om vertrouwen te winnen door middel van transparantie. Onze focus ligt op een jarenlange duurzame relatie met klanten en bestemmingen. Werken op basis van persoonlijke aanpak en het kunnen bieden van advies op maat.foto groep 1 klein

Vanzelfsprekend beschikken wij over een vestiging in Praag, zodat wij in de gelegenheid zijn u de mooiste banen en gezelligste hotels tegen de beste prijs - kwaliteit verhouding aan te bieden. Tsjecho Reizen stelt in eigen beheer de reizen samen en verkoopt rechtstreeks. Door deze directe contacten kunnen wij scherp inkopen, calculeren en aanbieden. Het resultaat vindt u dan ook terug in onze voordelige prijzen. Als deskundig intermediair spreken we zowel de Nederlandse als Tsjechische taal, want ons toelaat om een vloeiende communicatie te hebben tussen onze contacten.

Dé golfspecialist in Tsjechië

Bij Tsjecho Reizen streven wij ernaar u de beste golfbanen in Tsjechië aan te bieden. Onze golfarrangementen zijn zorgvuldig samengesteld op een manier dat uw reistijd zo kort mogelijk is en de tijd op de golfbaan zo lang mogelijk. De door ons geselecteerde golfbanen behoren tot de beste van Tsjechië en elke arrangement biedt een verscheidenheid aan uitdagingen. Toch kunnen wij ons voorstellen dat u liever een bepaalde golfbaan prefereert boven een ander, of dat u minder of juist extra ‘green fees’ wilt boeken. We zijn dan ook in staat u advies op maat te geven en voor u elk speciaal golfarrangement te regelen.

Waarom Tsjecho Reizen
Via onze organisatie boekt u voordelig tot in de puntjes verzorgde golfvakanties naar Tsjechië.
Bij ons zit u goed, want Tsjecho Reizen:

  •     heeft een overzichtelijk en doordacht programma
  •     biedt persoonlijk advies gebaseerd op ervaring
  •     heeft ruimte voor uw persoonlijke wensen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
  •     heeft een passend aanbod voor iedere golfer
  •     is geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur
  •     biedt een klantvriendelijke website waar u 24 uur per dag kunt reserveren
  •     biedt u de mogelijkheid telefonisch te reserveren via 010 - 278 15 00.
  •     weet waar u met/zonder GVB of handicap kunt spelen.
  •     gebruikt uitsluitend huurauto's van gerenommeerde maatschappijen
  •     is lid van de ANVR (Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen)
  •     is lid van de Stichting Garantiefonds Reisgelden
  •     is lid van het Calamiteitenfonds

Heeft u vragen of aanvullende opmerkingen dan kunt u uiteraard mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Rest ons u nu alvast een Pprettige vakantie te wensen.
Ofwel “Prijemnou dovolenou” zoals wij in Tsjechië zeggen!

Sportieve groet,
Team Tsjecho Reizen

sticky video